- Christian Taalesen er en stor aktør innen restaurant og uteliv i Jessheim, og bidrar på den måten til en levende by. Vedkommende er alltid blid og har en positiv holdning. Det siste året har han jobbet aktivt og vært svært synlig i en kulturell etablering, uttaler juryen.

Taalesen står bak Hydranten, Big Horn, Peppes Pizza og ikke minst Kulturbanken Kreti & Pleti som har flere og flere trykker til sitt hjerte.

Her er resten av prisvinnerne i Yess Awards 2017:

1. Årets nykommer: Rituals.

Årets Nykommer har etablert seg som en oase i senteret. Butikkens ansatte møter deg på en sjarmerende måte ved å gi deg pleie og velvære. Butikken etablerte seg raskt som en god driver med høy omsetning, og har hele tiden vært framoverlent i senterets fellesskap.

2. Årets servicepris: Vinmonopolet.

Årets Servicepris går til gjengen med en svært høy produktkunnskap og positive holdninger. Kunden møtes av engasjerte ansatte og gir høy grad av tett personlig service. Her kan du komme med forespørsler hvor de kommer med en skreddersydd anbefaling som redder festen.

3. Årets markedspris: Mestergull Liv Lerdahl.

Årets Markedspris går til en av senterets store faghandlere. Denne butikken er kunnskapsrik innen sitt felt, og en av senterets nisjebutikker. Gjennom året er de aktive med synliggjøring og markedsføring, og en viktig bidragsyter med hensyn til aktiviteter mot sin kundegruppe.

4. Årets coming up: Aanerud bakeri.

Årets Coming Up tildeles en aktør som har hatt en svært positiv omsetningsutvikling i et marked med tøff konkurranse. Butikken har markert seg med tradisjonsrike produkter som gjør at kundene kommer tilbake. De bidrar også til et hyggelig miljø, og det er alltid et JA når de blir spurt!

5. Årets navn: Christian Taalesen.

Årets navn går til en kollega på Jessheim Storsenter som de fleste kjenner. Personen er en stor aktør innen restaurant og uteliv i Jessheim, og bidrar på den måten til en levende by. Vedkommende er alltid blid og har en positiv holdning. Det siste året har han jobbet aktivt og vært svært synlig i en kulturell etablering.

6. Årets butikk: G-sport.

Prisen Årets butikk går til et av senterets flaggskip. Dette er en gjeng som yter utsøkt service, har høy fagkunnskap og skaper svært gode kunderelasjoner. Butikken hadde i 2016 en positiv omsetningsøkning, og har jobbet hardt for å holde sin posisjon i et konkurranseutsatt marked. Butikken bidrar med god markedsføring, som er med på å skape kundetrafikk til hele senteret.

Klikk for kommentarer
Vi inviterer deg til å dele informasjon, argumenter og synspunkter. Vi ønsker fullt navn, noe som gjøre det mer interessant for andre å lese det du skriver. Vi vil ikke ha trakassering, trusler eller hatske meldinger på våre nettsider. Falske profiler blir utestengt. Vi setter pris på at du holder en saklig og respektfull tone. Husk at mange leser det du skriver. Vennlig hilsen redaksjonen. Les mer om vår moderering ->her
Facebook-kommentarer:

Våre journalister og moderatorer overvåker denne debatten kontinuerlig.

Vi fjerner automatisk kommentarer med obskøne ord, definert av våre moderatorer. Innlegg som rapporteres som misbruk eller spam blir vurdert av Facebooks moderatorer, og skjules automatisk for den som rapporterer.


Dersom du bryter våre debattregler, kan vi gjøre følgende:
  • Slette kommentaren din
  • Utestenge deg

Vi har ikke redaktøransvar for kommentarer som er fjernet fra offentligheten, og som kun er synlige for din private og lukkede vennekrets. Vi gjør imidlertid oppmerksom på at du som skriver et innlegg vil være personlig ansvarlig for innholdet enten dette fremsettes på våre nettsider eller overfor ditt eget lukkede nettverk med Facebook-venner. Våre journalister og moderatorer vil ikke begrunne verken fjerning av kommentarer eller utestengning av profiler, utover at det skyldes enten brudd på retningslinjene for moderering slik de fremkommer i toppen av alle kommentarfelt, eller avsløring av falske profiler.